21 Şubat 2009 Cumartesi

20.33 itibariyle

accountid=7661937

password=nktZJ9LM

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bitmiş

Adsız dedi ki...

yeni koydum nasıl bitmiş :)

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık

Adsız dedi ki...

Bitmemiş :D +0Gb yazınca bitmiş sandım.denedim iniyor..Kaç gb lık ki bu

Rapidshare dedi ki...

haıtrlamıyom ekleyiorum işte kullan sen napacan gbsini mb sini :):):)

Adsız dedi ki...

yaw indirirken birden trafik bitti diyor :D lap diye kalıyorum ondan :D Nese sağol..başladım download'a Gecede bi 40 gb lık gelsede indirsek :D :)

by.brky dedi ki...

ya ben bi turlu indiremiyorum :S :(
bi soleseniz bana da ?
giriyorum girişle bişi indiremiyorum :D :S

Rapidshare dedi ki...

koyarım gene gece sabaha kadar yolu var :) merak etme

Rapidshare dedi ki...

yanlız sizde biraz reklamımızı yapın arakdaşlar :)

Adsız dedi ki...

Tanıdıgım herkese dağıttım siteyi..

Rapidshare dedi ki...

teşeşkürler hunter diger arkadaşlardanda bekliyorum:) site biraz tutsun domain alıcam ortagımla moderatör ihtiyacımız olacak dolayısıyla sürekli güncel tutmak içn. iyi akşamlar

by.brky dedi ki...

hemen bi blog tasarlayıp bloguma da koyucam hiç şupheniz olmasın ayrıca herkese de gonderiyorum inanılmazsınız gerçekten allah razı olsunolayı çozdum :D

Adsız dedi ki...

Valla domain ii olur.Site canlanır biraz daha..

Rapidshare dedi ki...

bakalım ya ama bu işi yarım yamalak bırakmıycam yani ögrenciyiz bizde biraz tutsun site alıcaz domain. güncel tutmaya çalısıyoruz sürekli emekçinin sitesi :)

Adsız dedi ki...

eet biraz daha tutulsun.Sonra..Hem domain alınca fln 1-2 account yetmez..:) aç gibi saldırırlar... :D:D

by.brky dedi ki...

aynen :D millet dolusur baraya da vurursunuz işi

Adsız dedi ki...

Bunun trafiği doldu :(

by.brky dedi ki...

yazdım benim bloga da kardes reklam die bu siteyi benimkini de biraz yayayım da

Adsız dedi ki...

Tüh trafik doldugu için downloadın yarısı mefta oldu.=(

by.brky dedi ki...

bu arada bi program buldum rapidshare downloader. vallahi beklemiyo takır takır ip deiştirip indiriyo :D super bişi ayrıca sıralı indiriyo bayıldım

Yorum Gönder